1.Chápanie medzinárodného merchandisingu         T radi?ný medzinárodný merchandising - MULTIDOMESTICKY         Globálny medzinárodný marketing muller - formy vstupu na zahrani?ný trh         Zdroje sekundárnych informácii         Problémy sekundárneho výskumu         Medzinárodný marketingový fluff         Medzinárodný marketingový mix a logistika         Produkt         Shpecifiká produktu         Problematika shtandardizácie a lodgeácie         Problematika BRENDINGU         Cena         Základné cenové stratégie         Medzinárodný platobný systém         Dokumentácia, cena, zmenky, sheky, úvery         Faktory, ktoré ovplyv?ujú marketingový mix         Implementácia marketingových stratégii Tradi?ný medzinárodnà ½ marketing - na zahrani?ný trh orientované vedenie podniku a umiestnenie tovaru a slu ieb na zahrani?nom trhu Medzinárodný marketing         zahr?uje marketingové aktivity súvisiace s umiest?ovanÃm produktov (tovarov, slu ieb ) mimo krajiny svojho pôvodu         ide o koncepciu podnikania determinovanú trhom a orientovanú na trh, orientuje sa na shirshie dimenzie, ne na dimenzie domáceho trhu         medzinárodný marketing nie je len o vstupe na zahrani?ný trh         ide o tvz: M O S T medzi miestom produkcie a miestom nákupu, spotreby, pri?om kupujúci sÃdli v inej krajine má svoju vlastnú kultúru, jazyk, ktorým mô e by? odlishný od kultúry a jazyka producenta.         Negenus Musà v dy fyzicky prechádza? cez hranice Z h?adiska medzinárodného marketingu máme k dispozÃcii:         Vlastnú organizáciu (auto)         Vnú disuniteé potencie ( 4P, 7P)         Vnú separateý potenc! iál (schopnosti marketingových znalostÃ, schopnosti shoférovania auta) CHCEM IST NEIKAM KDE SOM ESTE NEBOL A CHCEM TAM NIECO DOSIAHNUT CHCEM SA TAM ZVIDITELNIT NAJMA POMOCOU P E S T L E Medzinárodný marketing je o uspokojenà potrieb pri?om pomôcky pomocou ktorých sa dosahujú ,mô u by? rôzne - rôznorodé. 6 rozhodnutà medzinárodného marketingu: 1.         Skúmanie medzinárodného prostredia 2.         Rozhodovanie o expanzii do zahrani?ia 3.         Rozhodovanie o výbere trhu 4.         Rozhodovanie o spôsobe vstupu na trh 5.         Rozhodovanie o marketingovom programe 6.         Rozhodovanie o organizácii marketingu + P E S T L E 1.         Skúmanie medzinárodného prostredia         Prostredie         Neovplyvnite?né - musÃme sa mu prispôsobi? Formy vstupu na zahrani?ný trh         Existuje celý rad mo... If you want to get a full essay, order it on our website: OrderEssay.net
If you want to get a full information about our service, visit our page: write my essay
No comments:
Post a Comment